במידה ומתעוררת בעיה עם ההזמנה שביצעתם, אתם צריכים לפנות לשרות לקוחות של האמזון ממנו קניתם את המוצר.

פניה לאמזון ארה”ב

פניה לאמזון בריטניה

פניה לאמזון גרמניה

פניה לאמזון איטליה

פניה לאמזון צרפת

פניה לאמזון ספרד

 בשלב הבא תתבקשו לתת את השם משתמש והסיסמא שלכם באמזון ואז תועברו למסך הבא, באמזון בריטניה לדוגמה:

– תסמנו את המוצר הרלוונטי לפניה שלכם כמו ברבוע הסגול בתמונה.

– תלחצו על הרבוע הירוק במידה והמוצר הרלוונטי אינו מופיע ברשימה.

– ברבוע הצהוב תבחרו את סיבת הפניה שלכם.

אחרי שבחרתם את סיבת הפניה תפתח לכם אפשרות לבחור בצורת ההתקשרות עם שרות הלקוחות של אמזון.

אנחנו מעדיפים פניה במייל או בצ’אט עם נציג.