מה עלות השרות שלכם?

השרות שלנו הוא חינמי לחלוטין ולא עולה לכם דבר!!!

המחיר אותו תשלמו לאמזון זהה בין אם הגעתם לאמזון דרכנו או בכוחות עצמכם.

אנא הקפידו להכניס את המוצרים ביום הקניה עצמו, אם המוצר כבר בסל הקניות אנא הוציאו והיכנסו מלינק שלנו מחדש.

רק כך נקבל את העמלה שלנו מאמזון ואתם תוכלו ליהנות מליווי שלנו עד שהמוצר יגיע לביתכם


איך אני הופך את שפת הממשק באמזון גרמניה מגרמנית לאנגלית?

כרגע רק אמזון גרמניה תומכת בשפה האנגלית, חוץ מאמזון בריטניה וארה”ב כמובן.

כאשר אתם גולשים במחשב באמזון גרמניה, בסרגל העליון מצד ימין יש לכם אייקון קטן שמשנה את שפת הממשק בין גרמנית לאנגלית

אמזון גרמניה באנגלית

כאשר אתם גולשים בסלולרי באמזון גרמניה תגללו למטה עד הסוף ותמצאו את שפת הממשק

cellphone ge-en


למה שאני לא אקנה לבד באמזון?

 אמזון מחולקת למספר אתרים לפי מדינות שבכל אתר ישנם מליוני מוצרים ואלפי ספקים. מציאת מוצר ספציפי אינה משימה פשוטה מהסיבות הבאות:

  1. נרצה מחיר אטרקטיבי עד כמה שניתן
  2. נרצה שהמחיר יהיה סופי ללא הפתעות מהמכס
  3. נרצה שהמוצר ישלח לישראל
  4. נרצה שהמוצר לא יהיה מזויף
  5. נרצה אחריות מקיפה על המוצר

אתם מוזמנים לקרוא את הדף “למה אמזון?” להרחבה בנושא.


האם מחירי המוצרים באמזון כוללים מסים ומשלוח?
בשלב האחרון, רגע לפני הרכישה, ניתן לראות את פירוט המסים (במידה ועברתם את רף המס) והמשלוח עם שליח עד הבית. זאת, במידה והקפדתם לרכוש דרך מיון שאנחנו ביצענו, מיון בו אמזון עצמו הוא המוכר (ולא צד שלישי המוכר באמזון).
כשאמזון עצמו הוא המוכר, המחיר הוא סופי בהחלט וגם אם החבילה נעצרת במכס לבדיקה, העלות היא על אמזון.

במידה ולא מופיע לכם סעיף import fees deposit רגע לפני הרכישה במוצרים מעל 75$, אתם תצטרכו לשלם מסים עפ”י טבלת מיסוי יבוא אישי שמרוכזים כאן.


יש עוד דרך לוודא שעשיתי הכל כמו שצריך ושלא יהיו לי הפתעות עם רשויות המס בישראל?

 כדי להיות בטוחים שעשיתם את הכל כמו שצריך, במידה ועברתם את רף המס של 75 דולר (או שווה ערך ביורו/פאונד) ,אנא וודאו שבחשבון הסופי מופיע השורה כמו ברבוע האדום!!!

אלו המסים אותם אמזון גובה ממכם בעת התשלום ובהמשך מעבירה לרשויות המס בישראל.

mport fees deposit


איך אני מוודא שקניתי כשאמזון עצמה היא גם הספק?

בשלב האחרון של ההזמנה, רגע לפני שאתם מתבקשים לשלם, שימו לב שבצד שמאל התחתון של ההזמנה מופיעים לכם המוצרים כאשר שם הספק הוא אמזון, כמו שמופיע בתמונות מודגש בצבע ירוק.


תמיד מומלץ לאסוף מוצרים שהסכום שלהם קרוב ל-75 דולר, ככה מחיר המשלוח פר מוצר יצא המשתלם ביותר.


האם כדאי לי לשלם לאמזון בשקלים או ביורו/דולר/פאונד?

בשלב האחרון של ההזמנה תופיע לכם אפשרות לשלם בשקלים או במטבע מקומי, יורו/פאונד/דולר.

משתלם יותר לבחור לשלם במטבע המקומי ולא בשקלים בגלל שערי המרה לא סבירים של אמזון, וזאת בשקלול שערי ההמרה של חברות כרטיסי האשראי.


מדוע כל המוצרים שבאתר נמכרים על ידי אמזון עצמה ולא ספקים חיצוניים?

מומלץ מאוד לקנות ישירות מאמזון!!! ולא מספקים אחרים שמוכרים באמזון, וזאת מהסיבות הבאות:

א. אמזון נותנת לכם מחיר סופי בהחלט, כולל כל המסים וכולל המשלוח.

ב. במידה ותקנו מספק חיצוני, המחיר הסופי שתשלמו לאמזון אמנם כולל משלוח אבל לא כולל מסים ועמלות שחרור למניהן.

ג. בכל מה שנוגע לאחריות עבור המוצר שקניתם, האחריות שאמזון נותנת היא הטובה והמקיפה ביותר. אמזון הוא ספק מורשה של כל המותגים המופיעים באתר שלנו בעוד שספקים חיצוניים הם לא בהכרח ספקים מורשים ולכן האחריות שהם נותנים מוטלת בספק.

ד. שירות הלקוחות והתמיכה של אמזון נחשבים מהטובים בעולם.

חשוב מאוד לגשת למוצר באמזון דרך הלינקים באתר בעת הקניה!!!

רק כך נוכל להבטיח לכם שהאמזון עצמה היא גם המוכרת


לפי אמזון מוצר מסוים לא נשלח לארץ למרות שכתבתם שרוב המוצרים באתר נשלחים לארץ, למה זה?

באמזון שינו לאחרונה את השדות בכתובות, מה שהיה פעם Address Line 1 הפך להיות Company Name וזה מה שיוצר את הבעיה.
צריך להשאיר את ה-Company Name ריק.
את הכתובת המלאה צריך למלא ב-Address Line 2.
אם עדיין הבעיה לא נפתרה, אתם מוזמנים לפנות בטופס צור קשר.

מה קורה במידה ומאמזון שולחים לי מוצר פגום/מקולקל או מוצר שונה ממה שהזמנתי?

במקרה כזה אמזון מזכה אתכם על כל הסכום ששולם, גם במחיר המשלוח וגם על המסים ששולמו.

לפרטים נוספים לחצו כאן.


מה קורה במידה והמוצר שהזמנתי מתקלקל בתוך תקופת האחריות?

על פי חוקי האיחוד האירופי וארה”ב האחריות הנה למשך 12 חודשים.

גם במקרה כזה אמזון מזכה אתכם על כל הסכום ששולם, גם במחיר המשלוח וגם על המסים ששולמו.

מדיניות ההחזרה ומדיניות החזר הכספים של אמזון ידועים כמקלים במיוחד, לא בכדי אמזון הגיע להיות הקימעונאי הגדול בעולם.

לצערנו כולנו מכירים מה קורה כאשר אנחנו מגיעים לממש אחריות למוצר בארץ, אין החלפה למוצר חדש ואין החזר כספי.

גם במקרה הזה פונים לאמזון במייל או בצאט עפ”י הלינקים בסעיף הקודם.


איך אני אמור/ה להזמין באתרי אמזון אם אני לא קורא/ת גרמנית, צרפתית או איטלקית?

בכל דף מוצר מצד ימין מופיע סרגל עזרה בתהליך קניה באתרי אמזון השונים הכולל פרוט שלב אחרי שלב בהתאם לשפות השונות.

בכל רגע בו אתם נמצאים באמזון שאינו “דובר” אנגלית בדפדפן כרום, אתם יכולים ללחוץ על הלחצן הימני בעכבר ולבצע תרגום לאנגלית או לעברית.

דפי המוצרים ודפי ההזמנה דומים מאוד בכל אתרי אמזון ככה שמי שמכיר את אמזון ימצא שאין צורך לתרגם בכלל.


קיבלתם מייל חשוד מאמזון עם בקשה למסירת פרטים?

אל תלחצו על קישורים או תענו לפני שאתם עוברים על ההנחיות הללו של אמזון.

אמזון לעולם לא תבקש ממכם במייל פרטים כמו:

מספר תעודת זהות

פרטי בנק

פרטי כרטיס אשראי

הסיסמא שלכם באמזון


בכל שאלה נוספת שתתעורר אצלכם, אתם מוזמנים ליצור קשר איתנו באמצעות טופס צור קשר או בדף הפייסבוק שלנו.